Urmand linia deschisa de fratii cu patru si cinci portiere, noile modele Coupe si Cabrio ale Clasei E vor aborda un look mult mai dinamic, abandonand celebrele faruri duble in favoarea unor blocuri optice unitare, ornate cu LED-uri din belsug. Parasocurile, grilele de admisie si stopurile au fost si ele retusate, totul pentru un aer mai modern, in ton cu stilul inaugurat recent de noile Clasa A si B.
Reinnoirea gamei E nu se rezuma la modificarile de ordin estetic. La fel
de importante sunt si noutatile de ordin tehnic, Mercedes oferind o
gama puternic revizuita de motorizari BlueDirect Euro 6 cu sistem
start&stop standard. La baza gamei va sta un nou turbo cu patru
cilindri de 2 litri si 170 CP (E200), iar motorizarea de top va fi un V8
de 408 CP (E500). Clientii vor putea opta si pentru un V6 de 333 CP
(E400). Fanii diesel vor avea la dispozitie trei versiuni cu puteri
cuprinse intre 170 si 265 CP, toate conforme normelor stricte Euro6.
Spre surpriza tuturor, cutia 7G-Tronic va ramane in oferta, o transmisie
cu opt trepte nefiind inca introdusa in gama.
Clasa E va primi si o infuzie de sisteme de asistenta si siguranta de
ultima generatie. Gadgetul vedeta este noul radar tridimensional. Acesta
este montat in parbriz si va fi responsabil pentru prevenirea unui
impact frontal iminent. Un alt echipament inclus in echiparea de serie a
noilor Clasa E Coupe si Cabrio este sistemul Agility Control care
regleaza taria amortizoarelor in timp real, in functie de conditiile de
rulare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu